HTML

Fogd a Géped és Fuss

Útileírások, helyek ahol már jártam.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Timberke: Véletlenül kell megtudnom, hogy blogírásra adtad a fejed? Meghívó, értesítés, valami? (2009.09.06. 08:58) Beköszönő
  • Utolsó 20

Archívum

Vasárnapi fetrengés a főtéren

2009.07.29. 14:56 :: foram

Vasárnap meggyes pite sütés közben kaptam egy telefont Dr. Dávidtól, hogy terítsem ki a vörös szőnyeget, mert beteszi a lábát Kecskemétre.... Pécsett voltak Liánnal, Dórával és Attilával gyűjteni. Jó lehetett. Sajnos én nem mehettem....tudom, így jártam. A Kecskemétre látogatásnak volt előzménye...Ugyanis pár nappal előtte beszéltünk telefonon, hogy a főtér egyik régi elhanyagolt részét most újították fel. Az új térburkolók, mészkövek, amelyekben életnyomok és ősmaradványok is találhatók. Azt még egyelőre nem tudni, milyen korúak és hogy miféle maradványok ezek....puhatestőek biztosan találhatók benne.

Ezen érdekességek miatt ill. a Forma-1 miatti dugók következtében kerültek Kecskemét felé. Egyáltalán nem bántam....egy kicsit legalább feldobódtam....tudtam, hogy ez a találkozás nem marad száraz szem nélkül....rengeteget szoktunk nevetni. Amikor megérkeztek- éppen a jóbarátomékkal Ágiékkal beszélgettem- csak annyit hallottam Zelei...kb. 100 m-ről ordítva. :))

Megmutattam nekik a teret. Nagy ámulás volt. Dr. Dávid és Lián nekihasaltak a témának....mi pedig hárman tisztes távolságból érdeklődve figyeltük....miket is találnak a burkolatban. Törölgettük, köpködtük, tisztogattuk a köveket......voltak akik hülyének néztek, voltak akik érdeklődve közelítettek, hozzánk.


Burkolat mosdatás....azok a fekete izék a dögök illetve életnyomok


Nekihasalva a témának

Kérdezték is mit csinálunk....le is esett az álla a hölgyeménynek, hogy ebben itt ősmaradványok lehetnek. Ott volt pár percig aztán tovább állt. Sokak tudatában az ősmaradvány kifejezés a dinoszauruszokkal egyenlő.... A hölgy is ezt hihette, mert amikor mondtuk, hogy nem dinó.....rögtön változott a megítélése a dologról...szkeptikusabb lett.

Elvoltunk egy darabig....majd  megbeszéltük, hogy 3 nap kellene, míg itt a városban felmérjük a díszítő köveket...miféle, honnan való...egyebek. 

21 óra körül indulhattak haza, persze előtte egy fagyit is elnyaltunk.....Szegények éhen maradtak, mert nem kaptak tőlem pitét....na ezt fogom, majd hallgatni egy fél évig biztosan.... :D

Szólj hozzá!

Címkék: kecskemét főtér burkolat

A bejegyzés trackback címe:

https://foram.blog.hu/api/trackback/id/tr961275696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása